Măndilă: Au fost campanii de defăimare a stațiunii Mamaia!

Dobrogea Explore
Dobrogea Explore
3 Min Read

Președintele OMD Mamaia – Constanța, George Măndilă, a vorbit despre știrile negative despre stațiunea Mamaia, apărute în ultimii ani. Măndilă consideră că acestea nu sunt întămplătoare, mai cu seamă că ele sunt urmate în buletinele de știri ale televiziunilor de știri pozitive despre destinații turistice litorale din străinătate. Președintele OMD consideră că turiștii români sunt cunoscuți pentru modul în care își cheltuiesc banii în vancanțe și de aceea ei sunt clienți foarte buni pentru destinațiile externe.

„Din punctul meu de vedere, a existat un interes împotriva litoralului, ca să nu mai spun împotriva elementului definitoriu al acestui litoral, care este stațiunea Mamaia. Există interese foarte mari ca turiștii români să plece în străinătate. Fiindcă turiștii români sunt niște clienți foarte buni. Românii au început să aibă venituri mai mari. Cei care își fac vacanțele în străinătate, consumă acolo sume frumușele de bani. Și atunci, afacerea îi împinge pe unii să ducă turiști în străinătate, să nu îi lăse pe litoralul românesc. Evident că în momentul în care apar aceste exagerări, ele se duc, se rostogolesc, sunt susținute din spate de tot felul de pagini de Facebook cu vizibilitate. Anul trecut erau televiziuni centrale care rotogoleau în buclă, zi de zi, aceeași știre legată de stațiunea Mamaia. Nu altă stațiune. Deși în celelalte stațiuni existau aceleași probleme cu gunoaiele, sau cu prețurile. Când faci același lucru zi de zi, iar după ce dai știre negativă de Mamaia vii cu reportaj din insulă grecească, despre cât de frumos și extraordinar este acolo, e clar că avem de-a face cu o campanie. Iar campaniile, toată lumea știe că sunt întotdeauna plătite. Acesta este business. Dacă cineva le comandă și cineva le plătește factura, oamenii își fac meseria. Dar este valabilă și la produsele comerciale, nu doar la produsele turistice. Noțiunea de anti reclamă a apărut la noi destul de timid în anii 90. Dar cei cu experiență din piața occidentală ne vorbeau despre acest lucru. Se plătește întotdeauna campanie de defăimare pentru ca produsul tău să se vândă mai bine”, a declarat George Măndilă.

Distribuie acest articol
Lasă un comentariu