Destinația Mamaia Constanța, pe harta turismului mondial, este prezentă pentru a doua oară la Târgul de Turism World Travel Market (WTM) din Londra, unul dintre cele mai mari evenimente din industria globală de turism.
Participarea stațiunii Mamaia și a orașului Constanța la World Travel Market (WTM) Londra ediția 2024, reprezintă o oportunitate esențială pentru promovarea litoralului românesc pe piața turismului internațional.
“Ne-am pregătit și pentru ediția târgului de turism de la Londra din acest an cu materiale noi de marketing – cataloage și o prezentare Power Point a destinației în limba engleză, memory stick-uri cu video-urile de promovare ale stațiunii Mamaia și ale orașului Constanța în limba engleză, hărți turistice, dar și mici suveniruri din partea organizației noastre care vor fi înmânate vizitatorilor și expozanților. Participarea destinației Mamaia Constanța se concentrează pe promovarea diversității activităților disponibile în destinația noastră, care are foarte multe de oferit turiștilor străini – festivalurile de muzică din stațiunea Mamaia și din orașul Constanța, cele mai frumoase atracții turistice din oraș și din afara lui, atrăgând astfel o gamă variată de potențiali vizitatori. Scopul primordial și în acest an sunt întâlnirile stabilite cu tour-operatorii din Europa. Prin întâlniri cu agențiile de turism, tour-operatori și jurnaliști, avem șansa de a încheia parteneriate strategice, de a discuta despre tendințele actuale și de a face schimb de experiențe, toate acestea contribuind la creșterea vizibilității destinației pe piața europeană și nu numai. Din 2025 destinația noastră va avea deja primele pachete turistice care vor fi vândute cu sprijinul tour-operatorilor străini”, a declarat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al destinației Mamaia Constanța.
Litoralul românesc este reprezentat de o delegație formată din: Sebastian Ionuț Puznava, Vicepreședinte OMD Mamaia Constanța, George Măndilă – Președinte OMD Mamaia Constanța, Enache Bucovală – Președinte OMD Județul Constanța, Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare și relații publice a Organizației și Florin Petre – fotograf colaborator.
Mamaia Constanța, pe harta turismului mondial
Participarea destinației Mamaia Constanța la WTM Londra se aliniază cu tendințele internaționale și cu nevoile moderne ale călătorilor, care caută experiențe autentice și conexiuni durabile, fiind un pas strategic în direcția dezvoltării durabile și competitive a turismului din stațiunea Mamaia, subliniind identitatea sa unică și farmecul deosebit pe care aceasta îl oferă vizitatorilor.
World Travel Market Londra este unul dintre cele mai influente evenimente de călătorie și turism la nivel global, ce aduce inspirație, educație și evaluare pentru profesioniștii din turism, oferind în același timp expozanților un loc cu valori comune pentru a face business de calitate și pentru a-și prezenta serviciile presei internaționale. În 2023, WTM a primit peste 40.000 de profesioniști din 184 de țări.
„Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia-Constanța. Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră”, transmit reprezentanții OMD.