În ultima zi a Târgului de Turism WTM Londra, destinația Mamaia-Constanța a concurat cu alte țări europene pentru a atrage atenția jurnaliștilor, influencerilor și creatorilor de conținut din întreaga lume. Reprezentanții OMD Mamaia-Constanța au avut întâlniri promițătoare pentru colaborări internaționale, inclusiv cu India și Asia Centrală. De asemenea, au explorat posibilitatea de a reînnoi colaborarea cu Germania. Ei au subliniat importanța consolidării relațiilor cu țările vecine și au exprimat optimismul cu privire la potențialele parteneriate media pentru atragerea turiștilor în orașul Constanța și stațiunea Mamaia. Participarea la târgurile internaționale de turism face parte din eforturile OMD-ului pentru promovarea destinatiei Mamaia-Constanța, iar următorul eveniment planificat este cel mai mare târg de turism din Polonia, Tour and Travel (TT) Varșovia. Găsiți mai jos comunicatul reprezentanților OMD.
În ultima zi a Târgului de Turism WTM Londra destinația Mamaia Constanța a intrat într-o reală competiție cu celelalte țări europene, iar jurnaliștii, influencerii, bloggerii și content creatorii din întreaga lume au venit către România cu oferte tentante de promovare a destinației noastre către turiștii străini, transmis repreyentanţii OMD Mamaia – Constanța.
“Participarea OMD Mamaia Constanța la Târgul de Turism WTM din Londra semnifică reintrarea destinației noastre în lumea internațională a turismului, lume în care putem crea noi parteneriate cu destinații noi precum India și Asia Centrală, care s-au arătat încântate de promovarea noastră în rândul destinațiilor de vacanță europene. Totodată, ultima zi a târgului a reprezentat o potențială reîncepere a colaborării cu Germania, touroperatorul Travel Europe GMBH fiind încântat de ceea ce oferă destinația noastră”, a precizat Sebastian Puznava, vicepreședintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Tot astăzi, reprezentanții OMD au susținut mai multe întâlniri cu jurnaliști, influenceri, bloggeri și content creatori din Europa, America si Marea Britanie: “Cred că urmează o perioadă în care să consolidăm relațiile cu vecinii noștri – Ungaria, Polonia, Serbia, Croația și Slovacia. Viitoarele parteneriate media cu influenceri și bloggeri care au audiențe din alte țări, ne pot aduce exact turiștii pe care ni-i dorim atât în orașul Constanța, cat și în stațiunea Mamaia”, a declarat George Măndilă, Președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Pe toată durata Târgului de Turism de la Londra, reprezentanții Organizației au transmis informații și imagini cu principalele momente din cadrul evenimentului. Fiecare desk al României a prezentat mai multe filme de promovare din destinațiile prezente la eveniment, fapt care a reprezentat un plus în cunoașterea mai bună a principalelor obiective si atracții turistice din fiecare zonă a țării noastre.
Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia-Constanța. În luna noiembrie, după încheierea Târgului de Turism WTM Londra reprezentanții OMD Mamaia – Constanța se pregătesc de participarea la cel mai mare târg de turism din Polonia – Tour and Travel (TT) Varșovia.