Delegația Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța a ajuns în Londra și s-a pregătit intens în ultimele două zile pentru participarea la unul dintre cele mari târguri de turism din lume.
„Am pregătit ieri și astăzi toate materialele de promovare care vor fi înmânate mai departe tour-operatorilor străini, iar cele două desk-uri – cel al destinației Mamaia – Constanța BLACK SEA COAST, respectiv al Primăriei municipiului Constanța au fost finalizate cu succes. În spatele desk-urilor toți vizitatorii târgului de turism vor putea viziona 4 filme de prezentare cu stațiunea Mamaia, respectiv orașul Constanța, dar și 2 clipuri de promovare a câte 2 minute fiecare. Prima zi va fi dedicată câtorva întâlniri stabilite cu tour-operatori străini din Asia, respectiv Europa, dar și câtorva întâlniri cu reprezentanți ai liniilor aeriene low-cost, care au prezentat interes pentru destinația Mamaia Constanța. Tot în prima zi a târgului de turism vom susține o prezentare a destinației noastre la standul României. Pe durata celor 3 zile ale evenimentului, vor exista degustări de vinuri românești din zona Dobrogei, diverse întâlniri de tip networking cu tour-operatori și companii pe diverse teme”, susține George Măndilă, Președinte Organizația de Management al destinației Mamaia Constanța.
Pe durata celor 3 zile ale târgului de turism de la Londra, reprezentanții organizației vor transmite în timp real informații și imagini cu ceea ce se întâmplă la târg. Litoralul românesc este reprezentat de o delegație formată din: Sebastian Ionuț Puznava, vice președinte OMD Mamaia Constanța, Laurențiu Oprescu – reprezentant al Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu, Enache Bucovală – președinte OMD Județul Constanța, George Măndilă, Președinte OMD Mamaia- Constanța, Diana Tătaru și Alina Bădilă – din cadrul Biroului Relații Internaționale, Comunitare și Turism al Primăriei municipiului Constanța și Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare a Organizației.
„Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia- Constanța. Înființată în primăvara acestui an, asociația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră”, au transmis reprezentanții OMD Mamaia – Constanța.