Sezonul estival s-a încheiat, dar pentru Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța (OMD), munca abia începe. Această asociație dedicată promovării și dezvoltării stațiunii Mamaia și a municipiului Constanța a anunțat recent o serie de măsuri pentru a-și întări echipa și pentru a-și îndeplini ambițioasele obiective de promovare în perioada următoare.
OMD Mamaia-Constanța a fost inițial înființată cu un personal limitat, dar în lumina provocărilor și oportunităților care se prefigurează pentru stațiune, asociația a luat decizia de a extinde echipa. Astfel, a fost creat un nou post – Specialist în relații publice, cu scopul de a gestiona un volum crescut de activități și evenimente programate pentru sezonul următor. Prin angajarea unui expert cu experiență în domeniul comunicării, OMD Mamaia-Constanța își propune să atingă un nivel ridicat de eficiență atât în gestionarea campaniilor de imagine și promovare, cât și în relațiile cu stakeholderii și mass-media.
George Măndilă, Președinte OMD Mamaia-Constanța, a subliniat importanța acestei schimbări: „Misiunea de a promova o destinație precum Mamaia, perla litoralului și cea mai îndrăgită stațiune din România, vine cu o mare responsabilitate. Întreaga zonă Mamaia – Constanța merită să fie prezentată în toată splendoarea, cu tot ce are mai bun de oferit vizitatorilor. În această direcție se concentrează eforturile noastre și ne-am angajat să creăm o echipă de elită, împreună cu care să îndeplinim cât mai bine această promisiune.”
„Poziția de Specialist relații publice în cadrul organizației a fost ocupată în urma desfășurării unui concurs anunțat public, la începutul lunii septembrie. Aplicanții, care au îndeplinit criteriile de studii, competențe și experiență specifică au susținut evaluarea constând într-o probă scrisă și un interviu. Oana Silviana Crăciun a fost persoana selectată pentru ocuparea postului, pe o perioadă nedeterminată, după parcurgerea tuturor etapelor procesului. Cu o carieră jurnalistică de 15 ani, în presa scrisă, radio și televiziune și competențe extinse în domeniul relațiilor publice, Oana Crăciun va fi, de acum înainte, persoana responsabilă de gestionarea comunicării OMD Mamaia-Constanța. Promovarea destinației turistice nu este primul său contact cu această industrie. Bazându-se pe experiența care îmbină jurnalismul de călătorie și acreditarea ca ghid național, cea mai nouă membră a echipei OMD își propune să implementeze o strategie de comunicare, care să integreze cele mai bune practici, din ambele domenii”, transmit reprezentanții OMD Mamaia-Constanța .
Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța. Pe parcursul sezonului estival 2023, asociația a organizat și a susținut desfășurarea mai multor evenimente, care s-au bucurat de participarea câtorva zeci de mii de turiști și constănțeni.