„Fericirea angajaților: între mit și adevăr” este un eveniment organizat de Dolphin Events, având ca Partener Principal Reteaua de Sanatate „Regina Maria” și FISCONT, LIFE DENTAL SPA, DOBROGEA GRUP, BBX CONSULT.
Este fericirea angajatilor un indicator relevant pentru un Antreprenor, Manager sau un Specialist in Resurse Umane? Se reflecta fericirea angajatilor in rezultatele financiare ale companiei? Cum traducem fericirea la birou, dintr-o perspectiva psihologica? Cum afli cat de fericita este echipa ta?
Aceste intrebari, dar si altele isi vor gasi raspuns in cadrul Evenimentului „Fericirea angajaților: între mit și adevăr” : Miercuri 20 noiembrie 2024, ora 16:00, Hotel Malibu, Constanța.
Vei întâlni o comunitate de Antreprenori, Manageri,Specialisti din Resurse Umane, Leadership si Comunicare Corporativa, pentru idei, sfaturi, discutii si networking.
Acest eveniment este organizat din dorinta de a gasi solutii la provocarile intampinate de angajatori, dar si de catre angajati. Puteți afla de la renumiti lideri si specialisti in Resurse Umane, Coaching, Leadership, care sunt tendintele pe piata de resurse umane, ingredientele pentru a continua sa avem echipe puternice si performante, si ce initiative sunt mai potrivite pentru a-i pune in lumina pe angajati si pentru a contribui la starea lor de bine.
Vorbim deseori despre fericirea simțită în viața personală, însă cât de des ne gândim la fericirea din mediul profesional? Cu siguranță ați observat că atunci când vă simțiți bine la locul de muncă, lucrurile par mai simple: găsiți mai rapid soluții pentru diversele probleme, lucrați cu mai multă eficiență, iar inspirația pare să curgă mult mai ușor.
Și nu este de mirare: studiile arată că angajații fericiți sunt mai productivi, oferă servicii mai bune clienților și fac mai puține greșeli.
Acest eveniment este pentru tine daca te preocupa:
- Starea de bine a echipei din care faci parte
- Sa sprijini organizatia in procese de transformare;
- Sa adresezi probleme legate de “engagement”;
- Sa ajuti liderii sa identifice si sa adreseze situatiile in care echipele nu isi ating obiectivele;
- Sa gestionezi conflicte de la nivelul echipelor;
- Sa oferi un start puternic unor echipe nou formate;
- Sa incurajezi diversitatea, incluziunea si wellbeing-ul in organizatie.
- Sa primesti sfaturi utile, reale si punctuale despre preventie si sanatate, tinand cont de recomandarile unor medici cu experienta, in functie de nevoile angajaților.
PROGRAM EVENIMENT
Moderator: Oana Yucel – Coach & Trainer Dezvoltare Profesionala si Personala
Miercuri 20 noiembrie 2024, Hotel Malibu
16:00 – 16:20 – Înregistrare & Bun Venit. Welcome Coffee
16:20 – 17:10 – Panel 1: Fericirea angajatilor la locul de munca: De la Implinirea Personala la Performanta la locul de munca. Initiative pentru starea de bine a angajatilor. Rolul liderilor in motivarea echipelor.
Ciprian Fraico – Fondator AUTOEDUCAT
Cristian Radu – Coach in Inteligenta Emotionala & Business Consultant
Andrei Gradinaru “Profu de Corporateza” – CoFondator Inspirality
Donea Alice – Psihoterapeut cu expertiză in dezvoltare personala si gestionarea emoțiilor – Reteaua de Sanatate Regina Maria
17:10 – 17:30 Pauză cafea & Socializare
17:30 – 18:20 – Panel 2: Managementul schimbării (Tehnici pentru a gestiona eficient schimbările în cadrul echipelor).
Psihologia echipei și sănătatea mentală: (Importanța sănătății mentale si bunăstarea emoțională, în performanța echipei).
Diversitate și incluziune(Impactul diversității asupra performanței echipelor. Practici de leadership pentru a promova un mediu de lucru incluziv.)
Alin Zaharia – Co-Fondator Partnerd
Catalin Carabelea – Fondator Ekara Cleaning
Dr. Alexandra Constantin – Medic coordonator echipa de Calitate si Siguranță a Pacientului – Reteaua de Sanatate Regina Maria