Cu toate că vara s-a încheiat oficial pe litoralul românesc, acțiunile de promovare a stațiunii Mamaia și a întregului litoral continuă cu determinare. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța (OMD) a luat decizia de a fi prezentă la târguri de turism internaționale, cu scopul de a atrage cât mai mulți turiști străini.
Unul dintre evenimentele majore la care OMD va participa este Târgul de Turism de la Londra, care va avea loc în perioada 6-8 noiembrie 2023. De asemenea, destinația Mamaia-Constanța va fi reprezentată și la Târgul de Turism de la Varșovia, programat pentru 23-25 noiembrie 2023. Aceste prezențe la târguri de renume internațional sunt esențiale pentru a atrage atenția și interesul turiștilor.
George Măndilă, Președintele OMD Mamaia-Constanța, a declarat: „La WTM London 2023 va fi prezentă cu stand atât Primăria Constanța, cât și Consiliul Județean, alături de organizația noastră. În interiorul delegației am invitat un reprezentant al Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu. Totodată, vom avea un tour-operator reprezentativ pentru stațiunea Mamaia. Ne aflăm în plin concept de creație și execuție a materialelor publicitare și promoționale pe trei suporturi – digital, video și print. Delegația noastră va pleca pe 4, respectiv 5 noiembrie și se va întoarce pe 9 noiembrie. Evident, vom avea cu noi și o echipă de comunicare care va transmite în timp util informații și imagini cu ceea ce se întâmpla la târg. Vom realiza materiale editate care se vor transmite prin comunicate de presă. În funcție de posibilitatile tehnice, vom realiza și transmisii live pe pagina noastra de Facebook”.
Delegația care va reprezenta litoralul românesc la evenimentele din Londra și Varșovia este formată din persoane cu roluri cheie în dezvoltarea și promovarea turismului local. Printre aceste nume se regăsesc Dan Petre Leu, arhitect șef al municipiului Constanța, Sebastian Ionuț Puznava, Președinte al Patronatului Marea Mamaia Constanța, reprezentanți ai Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu, Gheorghe Măndilă, Președinte OMD Mamaia-Constanța, și Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare a organizației.
George Măndilă a subliniat importanța întâlnirilor programate la târgurile internaționale: „Până la finalul lunii octombrie vom definitiva agenda de lucru și agenda de întâlniri pentru cele trei zile de târg. Prioritare vor fi întâlnirile cu tour-operatorii internaționali și cu agențiile de turism, dar și cu companiile aeriene low cost”.
Participarea activă a Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța la târgurile internaționale de turism face parte din strategia lor de promovare a acestei destinații. Asociația, înființată în primăvara anului curent, își propune să deruleze o campanie amplă de schimbare a percepției românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea Mamaia o poate oferi pentru toate segmentele turismului de pe litoralul Mării Negre. Cu eforturi susținute și promovare la nivel internațional, litoralul românesc are toate șansele să atragă un număr din ce în ce mai mare de turiști străini.